maanantai 19. elokuuta 2013

Welcome to America

Hello,

Tällä puolella Atlanttia on taas tapahtunut niin paljon. Oon niin kiireinen koko ajan, että aika menee tosi nopeasti. En voi uskoo että oon ollu täällä jo melkein kaksi viikkoa! Viime viikko sisälsi paljon tennistreenejä ja -matseja. Oon siis koulun tennisjoukkueessa ja meillä on ollut nyt melkein joka päivä 2-3h treenejä. Viikkoon on mahtunut myös shoppailua host äidin ja siskon kanssa. Mentiin Clevelandin lähellä sijaitsevaan shoppailukeskukseen, josta löytyi kaikki mun lempikaupat. Ja mukaan tarttuikin sitten mukavasti kouluvaatteitta. 

Sain myös kuulla, että meidän naapuritaloon on tulossa brazilialainen vaihtari ja vähän matkan päähän saksalainen vaihtari. Odotan innolla että pääsen tutustumaan niihin tyttöihin! Eilen oli kuitenkin mun welcome party ja oli kyllä hauska ilta. Syötiin kunnon amerikkalaista ruokaa hyvässä seurassa. Oon saanu jo kavereita tennisjoukkueesta ja ne on ottanut mut tosi hyvin mukaan. Mukavaa että on kavereita koulussa jo ennen kun menen sinne. Ensimmäinen koulupäivä onkin jo keskiviikkona ja odotan sitä innolla! 


Shoppailua 

Oltiin yksi ilta mun host äidin serkun konsertissa Lake Erien rannalla.


Welcome party




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti