lauantai 24. elokuuta 2013

I live here!

Tässä vihdoin mun kauan sitten lupaamani postaus tästä talosta. Eli niin kuin aikaisemmin mainitsin, niin tämä talo yllätti mut täysin! Totta kai, heti kun olin saanut sijoitustiedot, olin katsonut google mapsista miltä tämä paikka näyttää mutta eihän siitä saa oikeaa kuvaa... Muistan kun sillon noin kolme viikoa sitten saavuin tänne noin kahdelta yöllä ja katsoin ikkunasta näitä naapuruston taloja ja kuinka isoilta ja kauniilta ne näytti siinä yön pimeydessäkin.
        
Meidän talossa on siis kolme kerrosta: ylimmässä kerroksessa on mun host vanhempien huone, joka on isoin makuuhuone ja niillä on oma kylpyhuone isoine poreammeineen. Ylimmässä kerroksessa on myös mun molempien host siskojen ja host veljen huone ja niiden yhteinen kylpyhuone. Keskimmäisessä kerroksessa on mun huone, vessa, keittiö, olohuone, baari ja toimisto. Alin kerros oli ennen kellari, mutta se on muutettu oleskelutilaksi. Siellä on isot sohvat telkkareineen, biljardipöytä, toinen baari, painojennostohuone ja vessa. Mutta kuvat kertoo enemmän kuin tuhat sanaa>>


Naapurusto.








Päiväkirja ja coca cola zero. Mun host isä työskentelee coca colalla joten se ei tästä talosta lopu.


Mun molemmat perheet.


Liian tyhjä vaatekaappi.






Love, Oona




2 kommenttia:

  1. coool :) ilmottele jos oot tulos tänne päin!

    mylifeinohio-krista.blogspot.com

    VastaaPoista