sunnuntai 11. elokuuta 2013

I can't tell where the journey will end, but I know where to start

Hellou,

Ensimmäinen postaus täältä Atlantin toiselta puolelta! Täällä on ehtiny tapahtua jo niin paljon etten ole ehtiny kirjotella ollenkaan, mutta kerron nyt koko viikon tapahtumat. 

Sunnuntai 4.8

Sunnuntaina vietettiin mun läksiäisiä haikeissa mutta iloisissa tunnelmissa. Oli kyllä vaikeata sanoa hyvästit noin 20 läheisimmälle ihmiselle. 






Maanantai 5.8

Maanantai meni aika nopeasti urheilessa ja pakkaillessa. Käytiin myös perheen kesken läksiäislounaalla.

Tiistai 5.8 

Herätys 4.00 ja kentällä piti olla jo 5.00. Mun perhe ja emmi tuli kentälle saattamaan. Sitten olikin 28 tunnin matkustus edessä. Helsinki - Frankfurt - Washington - Cleveland. En uskalla edes ajatella miltä näytin kun näin mun host perheen ensimmäistä kertaa. Mun host perhe oli mua siis kentällä vastassa isojen Welcome to the USA -kylttien kanssa ja It's a girl- ilmapallon kanssa. Oltiin siis kotona joskus kahelta yöllä, mutta sain silti kierroksen uudessa talossa. Täytyy kyllä sanoa että tää paikka ja talo yllätti mut! En ois ikin uskonu että tää talo olisi näin hieno ja iso. Tää talo ja naapurusto on suoraan kun jostain jenkkileffasta. Voin tehdä tästä talosta myöhemmin postauksen. 













































Keskiviikko 6.8

Nukuin pitkään ja heti mun herättyä lähettiin koululle tekemään mulle lukkari ja ilmoittautumaan kouluun. Sen jälkeen mentiin vaan jätskille ja lopun päivästä nukuinkin mun jetlagii pois.

Torstai 7.8

Mun host siskolla oli synntärit joten niiden serkku ja mummi ja vaari tuli syömään illalla ja sen jälkeen lähettiin lasten kesken leffaan kattomaan uusin Percy Jackson -leffa. 







































Perjantai 8.8 

Lähettiin telttailee heti aamusta. Meidän mukaan tuli kaksi tuttava perhetta ja niiden lapset. Loppu päivä meni teltan pystyttämisessä, ruuan laitossa ja korttien peluussa. 

Lauantai 9.8 

Lähdettii heti aamusta rannalle ja laskettiin JetSki veteen. Ajeltiin varmaan kaksi tuntia mun host isän ja siskon kanssa ympäri järveä ennen kun meijän mukaan tuli lisää ihmisiä. Seuraavat 5h meninkin siihen kun mun host isä veti sellaista isoa "patjaa"(johon mahtuu kolme ihmistä roikkumaan) JetSkin perässä. En valitettavasti saanu otettua kuvia koska en halunnut mun kameran kastuvan. Loppu päivästä mentiin katsomaan Back to the Wild -eläimiä, jotka oli esittelyssä telttailualueella. Niillä oli erilaisia kotkia, käärmeitä, pöllöjä ja vaikka mitä. Sain jopa pitää yhtä kärmettä mun hartijoilla.








































Sunnuntai 10.8

Aamulla käytiin vielä järvellä ajelemassa JetSkillä ja sitten lähettiinkin jo kotia kohi. 



Love, Oona 






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti