keskiviikko 31. heinäkuuta 2013

Guided by a beating heart

Hello,

Enää 6 päivää lähtöön! En voi uskoa kuinka nopeasti aika menee. Viime viikot on menny mökkeillessä, sukulaisia ja kavereita tavatessa ja rentoutuessa. On niin vaikee uskoo että oon sanonu jo joillekin mun kavereille hyvästit vuoden ajaks. 

Ekat vaihtarit onki jo lähteny Atlantin toiselle puolelle ja mä oon alkanu jo stressaamaan pakkaamista. On niin vaikeata pakata neljälle vuodenajalle vaatteita! Neuleita, bikinit, korkkarit, tennistossut, takki, shortsit ja urheiluvaatteet. Vielä kun pitäis pitää matkalaukku 20kg painoisena. En kuitenkaan ala raahata talvitakkia tai painavia shampoopulloja mukaan. Nyt kuitenkin pitäis pakata ensin Hangon matkaa varten! 


Suurin matkalaukku löyty meidän serkuilta! Päällä äitin kutomat sukat.

Monet vaihtarit on vieny host perheelle Tatun ja Patun This is Finland -kirjan joten päätin viedä senkin tuliaseksi.

Mun kamerana toimii Canonin EOS 450D.


Tuliaisia host perheelle.

Yritän parantaa mun englannintaitoja  englannin kielisellä kirjalla.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti