lauantai 14. syyskuuta 2013

I'm not a shopaholic, I'm just helping the economy

Hellouta taas,


Ajattelin kertoa vähän mitä olen shoppaillut viimeaikoina. Kaikki on täällä halvempaa kun Suomessa ja vielä kun joissakin kaupoissa on ollut alennusmyyntejä, oon ollut ihan taivaassa. Meidän lähin kauppakeskus on noin 10 min päässä ja sieltä löytyy kaikkia mun lempikauppoja: mm. Victoria's secret, American Eagle, Charming Charlie... Mutta ollaan myös muutaman kerran käyty Clevelandin lähellä olevissä kauppakeskuksissa. Mun lempi shoppailupaikka on noin 30min päässä. Se on sellainen iso outlet paikka mistä löytyy Cheesecake Factory! Yammy! Hahhah toisin sanoen on tullu shoppailuta... Säästökuuri alkakoon!

 Mutta tässä nyt kuvia muutamista mun ostamista tavaroita:


Forever 21

Forever 21

Forever 21

Abercrombie & Fitch

Victoria's Secret

VS yogapants!












































Love, Oona

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti