lauantai 16. marraskuuta 2013

Well, we are all in the mood for a melody

Hei kaikki lukijat!

Anteeksi etten ole kirjotellu pitkään aikaan.. Mun teko syy on ehkä ollu se että oon ollut tosi kiireinen mutta oon myös ollut laiska.. Täällä kaikki sujuu tosi hyvin edelleen! Koulua ja salilla käyntiä. Joskus ehdin nähdä kavereitakin viikolla. Eli vietän aika samallaista elämää kun siellä suomessa vietin. Nyt vaan ympäristö ja ihmiset ovat muuttuneet. Viikonloput oon viettänyt saksalaisen vaihtarin Marien kanssa. Ollaan yleensä menty ulos syömään ja vaan hengaoltu meillä. Onneksi kahta on kiitospäivä ja saadan lomaa koulusta! Oon niin loman tarpeessa. Mulla ei oo vielkään tullu pahempaa koti-ikävää, itse asiassa täällä eläminen on joka päivä helpompaa ja hauskempaa. Mun englantikin on parantunut paljon!

Aijon viettää tän viikonlopun tosi rauhallisissa merkeissä koska musta tuntuu että oon tulos kipeeksi taas... Eilen (perjantaina) kävin vaan salilla ja sitten käperryin mun host vanhempien sänkyyn kattomaan mamma mia-elokuvan mun host äidin kanssa ja tänään kävin aamulla salilla ja illalla panera breadissa syömässä Marien ja mun host siskon kanssa, sekä vietetään rauhallinen elokuvailta. Huomenna on suunnitelmissa mennä Crocker Parkiin shoppailemaan ja cheesecake factoryyn 
kavereitten kanssa. Hyvää marraskuuta kaikille!


Panera Bread. Parasta sipulikeittoa ikinä!








































PS. Anteeks kuvien vähyys, mutta en jostain syystä saa ladattua kuvia mun koneelle... Yritän korjata asian, mutta en oo tekniikan ihmelapsi joten älkää odottako mitään ihmettä

Love, Oona

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti