Hellou,
Siivottiin viime viikolla talo kiitospäoivän jäljiltä ja laitettiin joulukoristeet esille. Meillä on neljä joulukuusta ja paljon muita joulukoristeita. Naapurienkin pihalla näkyy aika komeita joulukoristeita. Täällä ei ole vielä kunnolla tullut lunta, mutta silti tuntuu jo joululta. Enää 19 päivää jouluun!
Hyvää joulun odotusta kaikille!
Love, Oona





Ei kommentteja:
Lähetä kommentti