perjantai 6. joulukuuta 2013

Independence Day

Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille! 

Nyt kun oon ollut täällä rapakon toisella puolella jo noin 4kk ja nähnyt tätä elämää ja kulttuuria, tajusin että oon tosi onnellinen että oon kotoisin Suomesta! Harmittaa että en pysty juhlia itsenäisyyspäivää sen kummemmin mutta pitäkää te kaikki muut hauska ja ihana itsenäisyyspäivä!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti