perjantai 6. joulukuuta 2013

Columbus trip

Hellou,

Nyt oon kotiutunut meidän matkasta Columbukseen, Ohion pääkaupunkiin. Lähdettiin sunnuntai iltapäivällä noin 2,5h ajomatkalle. Meillä oli siellä Model United Nations Conference ja meitä olin noin 50 oppilasta meidän koulusta. Meillä on ollut tapaamisisa joka maanantai ja tarktuksena oli jokaisen ryhmän ottaa selvää niille annetusta maasta ja löytää ratkasu sen maan isoimpaan ongelmaan. Se ongelma ja sen ratkasu esitettiin sitten konfferenssissa, jossa oli melkein 2000 muuta oppilasta eri puolilta Ohioa. Mun ryhmällä oli Saudi Arabia, mutta ei valitettavasti päästy jatkoon. Jos pääsee jatkoon, idea voi päästä jopa valkoseen taloon asti. Oli tosi mielenkiintosta kuulla kaikista eri maista ja niiden kulttuureista ja ongelmista. Oli myös kiva tutustua uusiin ihmisiin ja nähä vähän Columbusta. Koko konfferenssi järjestettiin ihan sika isossa hotellissa ja joku tiesi kertoo että se hotelli oli ennen ollu lentokenttä, mikä selitti sen ison koon. 



















































Hyvää joulukuuta kaikille!

Love, Oona

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti