Aloha! Kolmantena päivänä suunnattiin saaren pohjoisrannikkoa kohti, ananasfarmin kautta. Pohjoisrannikolla käytiin ihanassa pienessä kylässä, jossa syötiin lounasta suloisessa pienessa ravintolassa, josta sai ananasburgereita ja todella hyvää avokadoa. Siitä jatkettiin Polynesian Culture centeriä kohti ja siellä saatiin kokea niin paljon uutta! Nähtiin hulatanssia ja yksi mies näytti meille myös miten kookosmaitoa tehdään. Syötiin myös siellä ja täytyy sanoa etta havajilainen ruoka on todella hyvää!! Enjoy the pictures!
Love, Oona




Ei kommentteja:
Lähetä kommentti