Oon nyt kotiutunut yhdeltä mun elämän parhaalta matkalta! Huhhuh että meillä oli hauskaa. Meitä vaihtareita oli ympäri maailmaa noin 111. Ensimmäinen päivä meni aikalailla matkustaessa ja saavuin Honoluluun noin 5 aikaan ja ei siinä ehtinykkään kun syödä ja tutustua muihin vaihtareihin.
Toisena päivänä Lähdettiin aikaisin aamusta rannalle ja vietettiin pari tuntia rannalle pelaten lentistä ja uiden. Sitten meillä olikin surffitunti. Se vei vähän aikaa ennen kun opin kattomaan mikä aalto on tarpeeksi iso ja miten pääsen seisomaan laudan päällä, mutta sen jälkeen innostuin tosi paljon sillä se oli ihan törkeen kivaa! Surffituntien jälkeen meillä oli catamaran risteily ja päästiin uimaan kilpikonnien kanssa ja nähtiin jopa valaita!! Kaiken tän jälkeen mentiin rannalla olevaan ravintolaan katsomaan Super Bowlia ja loppu ilta meillä oli vapaata aikaa käydä shoppailemassa ja kiertelemässä Honolulussa. Mulla on niin paljon kuvia ja kerrottavaa, että teen monta erilistä postausta jotta pystytte näkemään mahdollisimman paljon kuvia!
Love, Oona
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti