lauantai 15. helmikuuta 2014

East coast

Aloha taas!

Neljäntenä päivänä lähdettiin itärannikolle, vaikka sää oli vähän sateinen. Käytiin katsomassa surfauskylä ja syötiin siellä lounasta ihanassa "ruokakaupassa", josta sai ihan mitä vaan! Sen jälkeen lähdettiin rannalle ja vietettiin koko loppu päivä rannalla joka oli vaan meidän käytössä ja illalla mentiin sitten Honolulun Hard Rock cafeeseen syömään ja loppuilta vietettiin Waikikissa. Sateisen sään takia mulla ei oo paljoo kuvia tältä päivältä mutta nauttikaa niistä mitä on!













































Love, Oona

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti