keskiviikko 5. maaliskuuta 2014

Diamond Head

Heräsin seuraavana aamuna aika huonovointisena; mulla oli kurkku kipeä ja pelkäsin että mulla ois ollut kuumettakin, mutta en halunnut jäädä paitsi mistään, joten otin kipulääkkeen ja menin aamupalalle. Mun tuurilla meillä oli edessä vaellus Diamond Headille, joka ei ole ehkä ihan paras idea kun on kipeä, mutta oon onnellinen että lähdin kuitenkin, koska se oli sen arvoista! 
           Käveltiin ensin noin tunti meidän hotellilta ja kun päästiin paikan päälle, meillä meni vielä noin puoli tuntia kiivetä ylös (jotkut hullut juoksi ylös). Kaikki se hikoilu oli kyllä sen näköalan arvoinen! Ylhäältä näkyi koko Honolulu ja kauas merelle. Ihan henkeäsalpaamaton näköala! Illalla meillä oli Luau -juhla josta kirjoitan ensi kerralla enemmän, koska mulla on vaan siitä juhlasta pelkästään paljon kuvia. Mutta nauttikaa näistä aurinkoisista kuvista!

















Ansaittu smoothie vaelluksen jälkeen





























Love, Oona










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti