Käveltiin ensin noin tunti meidän hotellilta ja kun päästiin paikan päälle, meillä meni vielä noin puoli tuntia kiivetä ylös (jotkut hullut juoksi ylös). Kaikki se hikoilu oli kyllä sen näköalan arvoinen! Ylhäältä näkyi koko Honolulu ja kauas merelle. Ihan henkeäsalpaamaton näköala! Illalla meillä oli Luau -juhla josta kirjoitan ensi kerralla enemmän, koska mulla on vaan siitä juhlasta pelkästään paljon kuvia. Mutta nauttikaa näistä aurinkoisista kuvista!
![]() |
| Ansaittu smoothie vaelluksen jälkeen |
Love, Oona

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti