sunnuntai 2. maaliskuuta 2014

Hanauma Bay

Aloha taas pitkästä aikaa!

Anteeksi että oon unohtanut kirjoitella vähään aikaan mutta nyt tulee enemmän kuvia Havajilta! Mentiin yhtenä päivänä snorklaamaan Hanauma Bayhin ja se oli ihan uskomatonta! Meillä oli ihanan aurinkoinen päivä, joten sain myös vähä rusketusta. Ostin myös vedenalaisen kameran ja otin paljon kuvia kaikista kaloista ja koralleista joita näin. Nähtiin myös kilpikonna, josta otin varmaan 100 kuvaa.  Iltapäivälä mentiin shoppailemaan Havajin isoimpaan ostoskeskukseen ja käytiin syömässä Bubba Cump Shrimpissä. Oli taas ihan uskomaton päivä paratiisissa! Nauttikaa kuvista!


























































Love, Oona

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti