Tuntuu että joulu meni yhtä nopeasti kun se tulikin. Sain kokea ihan erilaisen joulun, mikä oli mielenkiintoista ja hauskaa, mutta samaan aikaan sai mut arvostamaan suomalaista joulua enemmän. Jouluaattona skypetin perheen kanssa ja tuntui niin oudolta kun en ollut siellä niiden kanssa. Illalla lähdettii. Mummolaan syömään ja avaamaan muutamat lahjat, jonka jälkeen lähdettiin katsomaan golfradalle rakennetun todella hienosti valaistun kadun ja sen jälkeen mentiin kotiin. Aamulla heräsin siihen kun pikkuveli herätteli koko perhettä avaamaan lahjoja. Syötiin hyvä aamupala ja avattiin sen jälkeen lahjoja. Sain paljon vaatteita, koruja ja kirjoja, sekä suklaata. Loppu päivä katsottiin leffoja ja illalla syötiin isommalla porukalla hyvä päivällinen.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti