sunnuntai 26. tammikuuta 2014

"Don't grow up. It's a trap." -Peter Pan PART 3

Vielä viimesiä kuvia mun synttäreistä. Sain ihanan kakun ja ihania lahjoja kaikilta! Mun host sisko päätti myös kuorruttaa mun naaman yhellä noista cup cakeista.  Parhaat lahjat oli Chicagon reissu, Marc Jacobsin kello ja Hawaiin matka! Lähden siis ensi lauantai aamuna kohti Aloha Statea eli Hawaiia! En malta odottaa!








































Love, Oona

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti