"Don't grow up. It's a trap" - Peter Pan, PART 1
En voi uskoa, että oon jo 18! Vietin mun synttäreitä ehkä parhaalla mahdollisella tavalla. Viime perjanatina mentiin senior tyttäjen kanssa Samurai nimiseen japanilaiseen ravintolaan syömään ja viettämään mun ja kahden muun synttäreitä. Sää oli ihan kamala sillä lunta tuli taivaalta niin paljon että nähtiin matkalla monta onnettomuutta.
Muistakaa lukea PART 2!
Love, Oona
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti