Hyvää uutta vuotta!
Heräsin tänään viideltä aamulla kun host äiti tuli kertomaan että koulu on peruttu lumimyrskyn takia ja nyt vietän mun ensimmäistä snow day:tä laiskasti ison aamupalan kera kattoen The Carrie diariesia. Vietettiin uutta vuotta täällä meidän kotona isolla porukalla ja oli kyllä tosi hauskaa. Syötiin hyvin ja katottiin tv:stä New Yorkin pallon pudotus. Olisi kyllä niin hienoo jos joskus pääsisin sinne paikan päälle! 2013 oli ihan mahtava! Sain matkustaa Ruotsiin, Ranskaan, Dubaihin, Saksaan ja tänne Jenkkeihin tietenkin. Odotan innolla tulevaa vuotta. Pitäkää ihana loppu loma kaikki joilla sitä on vielä jäljellä!
Love, Oona
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti