keskiviikko 8. tammikuuta 2014
Snow Day x5
Hellou,
Meillä piti alkaa koulu jo viime viikon torstaina, mutta tän "pakkasen" takia ei olla vieläkään päästy kouluun. Ja joo sanoin "päästy", koska aika alkaa käymään pitkäksi kun ei pääse edes ulos talosta. Maanantaina oli niin paljon pakkasta että kakki ulkona liikkujat voitiin pidättää. Nyt toivoisin että pääsisin jo kouluun näkemään kavereita ja salile treenaamaan, vaikka tää yli kahden viikon loma onkin ollut ihana ja rentouttava.
Sain viikko sitten sähköpostia YFU:n mid year orientaatiosta ja vasta sillon tajusin että oon tosiaan ollut täällä jo viisi kuukautta ja puolet mun vaihtovuodesta on jo ohi! Mulla on vähän ristiriitasia tunteita; en malta odottaa että nään mun perheen taas ja pääsen takas Suomeen, mutta toisaalta tuntuu kauheelta, että joudun joskus lähtemään täältä.
Enää kaksi viikkoa mun 18v. synttäreihin! En tiedä kyllä miten aijon juhlia täällä mutta onneks mulla on kaksi viikkoa aikaa järkätä jotain.
Love, Oona
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti