Meillä oli siis tänään, maanantaina vapaata koulusta Labor Dayn takia. Päätettiin lähteä koko perheen voimin heti aamusta kuuluisaan Cadar Pointtiin. Cedar Point on valittu kuulemma kahdeksana vuotena peräkkäin maailman parhaaksi huvipuistoksi ja en kyllä yhtään ihmettele miksi. Aamupäivä oli aika pilvistä mutta se ei meitä yhtään hidastanu! Käytiin kokeilemassa melkein jokainen vuoristorata ja laite, joka näytti hauskalta. Ja tottakai mun host perhe osasi kertoa mitkä on parhaita laitteita, koska ne käy niin paljon tuolla. Mun host isä on siis töissä Coca Colalla ja saatiin sen takia ilmainen sisään pääsy. Mutta antaa kuvien kertoa enemmän! Enjoy!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti