sunnuntai 22. syyskuuta 2013

Sunday baseball

Hellou,

Tänään oltiin mun ihan ekassa baseball -pelissä! Lähettiin heti aamupäivästä kohti Clevelandiä ja päästiin perille niin ajoissa, että päästiin kentälle kävelemään ja nähtiin kun pelaajat lämmitteli. Sää on täällä ollu tosi epävakaa viimeaikoina, mutta nyt on selvästi kymentynyt... Selvittiin kuitenkin koko peli villatakkien ja -sukkien avulla. Tässä vähän kuvia tämän päivän pelistä. Enjoy!














































Love, Oona

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti