Täällä on Labor Day -viikonloppu päättymässä. Pidettiin eilen sleepover tyttöporukalla mun kaverin Morganin luona. Oli ihan törkeen hauska ilta! Morganin isä teki ehkä maailman parasta pizzaa ja pitää kyllä sanoa, että noin ystävällisiä ja vieraanvaraisia ihmisiä saa kyllä hakea. Morganin ihanan kaunis talo sijaitsee ihan järven rannalla, joten käytiin siellä vähän kuvailemassa. Ängettiin myös koko iso tyttöporukka autoon ja ajettiin stereot paukkuen Walmarttiin ostamaan aineksia puppy chown ( kuva alapuolella). Loppu ilta menikin sitten syödessä ja jutellessa. Sain siis paljon uusia amerikkalaisia kokemuksia!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti