Täällä on kovaa vauhtia menossa spirit week ja lauantaina sitten odotettu homecoming! En malta odottaa! Tänään kuitenkin oli paraati. Jokainen urheilu joukkue ja vuositaso ja kerho hankki kulkuneuvon ja ne koristeltiin hienosti ja heiteltiin karkkia kadulla odottaville lapsille. Paraatin jälkeen oli bonfire ja cheerleaderien ja orkesterin esityksiä. En valitettavasti muistanut ottaa kamaeraa mukaan, mutta onneksi mun ihana italialainen vaihtari Irene hoitaa tän osuuden paremmin ja sain lainata sen kameraa. Olin tänään päivällä tosi väsyny koulun ja tenniksen jälkeen mutta päätin kuitenkin raahautua paraatiin. Joten varoitus: esiinnyn jokaisessa kuvassa meikittömänä, väsyneenä ja likaisilla hiuksilla joten älkää pelästykö... Mutta tässä vähän kuvia teille tämän illan paraatista:
![]() |
| Jokaisen homecoming gueen ja king -ehdokkaan piti pukeutua kuninkaallisesti. Tässä yks mun parhaista kavereista, kaunis Hannah. |
![]() |
| Yritä nyt ottaa normaali kuva Morganin kanssa... Ei ihan helppo homma |
![]() |
| Mun host sisko Ashlyn |

















Ei kommentteja:
Lähetä kommentti