lauantai 14. syyskuuta 2013

Football

Heii,

Totta, en oo kirjotellu tooodella pitkään aikaan. Ehkä annatte mulle anteeks? Kaikki on täällä sujunu samaan malliin koulun ja tenniksen merkeissä. Ens viikolla onkin jo homecoming ja oon niin innoissani! Kohta lähenkin metsästään mekkoa ja kenkiä.

Mutta ensin kuitenkin kuvia eilisestä football -pelistä. Täällä on ollu koko viikon noin 30-35°  lämmintä, mutta eilen oli niiiin kylmä, etten pystynyt katsomaan koko peliä. Oon mielestäni oppinu jo footballin säännöt katsomalla collage -pelejä telkkarista ja mun host isä yrittää saada meille lippujakin yhteen collage-peliin. Toivottavasti onnistuu! 




Go Tigers!



Kuumaa kahvia! Yammy





Yhdessä vaiheessa peliä tulostaululla näytettiin kaikki urheilujoukkueiden pelaajien nimet ja ensimmäisten joukkueiden joukossa oli tyttöjen tennisjoukkue. No sitten kun mun nimi tuli taululle niin tottakai se oli kirjoitettu OOAN... hahhah

Love, Oona



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti