lauantai 26. lokakuuta 2013

Bowling Green

Hellouta taas,

Sain vihdion nukkua pitkään tänä aamuna! Sen jälkeen kun olin vihdion saanut nostettua itteni ylös sängystä, söin rauhassa aamupalan ja kettelin tv:tä, koska kukaan ei ollut kotona. Heti kun mun host vanhemmat tuli kotiin, lähdettiin ajamaan kohti Bowling Green State Universityä, joka sattumoisin oli myös sama college josta mun host äiti valmistu. Matka kesti noin 1,5h ja heti kun päästiin perille mentiin syömään. Football peli alkoi noin kahen aikaan, eikä katsottu kun puolet pelistä koska siellä oli niiiiiin kylmä! Oli kyllä hieno kokemus nähdä oikea college footballpeli! Ehdittiin kierrellä vähän ymäri kampusta ja kattella millasta aito college elämä on. Koko kampus oli todella iso ja hieno ja ajattelin että olisi varmaan tosi kiva opiskella joskus sellasessa jenkki collegessa. Pelin jälkeen menitiin syömään ehkä maailman parasta pizzaa! naminami. Tässä vähän kuvia, enjoy!


































Love, Oona

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti