tiistai 15. lokakuuta 2013

Tennis

Hellou!

Nyt se on virallisesti ohi... Mulla on aika sekavat tunteet nyt tenniskauden loputtua; sain tosi hyviä kavereita tennisjoukkueesta ja harmittaa etten tuu näkemään niitä enää niin paljon, mutta toisaalata oon nyt innoissani kun pääsen salille treenaamaan kunnolla. Vaihtareille on tosi tärkeetä osallistuu koulun toimintaan, varsinkin urheilujoukkueisiin; se on paras tapa saada kavereita. En tiiä miten muuten olisin tutustunut noihin tyttöihin. 









































Tässä vähän kuvia eilisestä tenniskauden päättäresitä. Opin ja kehityin paljon ja aijon todellaki jatkaa tenniksen pelaamista sitten kun oon palannut Suomeen!

Love, Oona

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti