Mulla on selvästi paljon enemmän aikaa nyt kun tennis on ohi. Onneksi mennään mun kaverin Dianan kanssa hankkimaan salikortit ensi maanantaina. Kattelin mun vanhoja kuvia, koska tein kaikkeni vältelläkseni mun government läksyjä. Ajattelin laittaa tänne vähän kuvia viime vuoden reissuilta.
LONDON
MERIBEL, FRANCE
DUBAI
| Kipeenä... |
BERLIN, GERMANY
Mahtavia paikkoja, makoisaa ruokaa ja mieletöntä seuraa. Nää muistot lämmittää näillä kylmillä ilmoilla. Hyvää torstaita kaikille!
Love, Oona















Ei kommentteja:
Lähetä kommentti