torstai 10. lokakuuta 2013

#ThrowBackThursday

Hellou,

Mulla on selvästi paljon enemmän aikaa nyt kun tennis on ohi. Onneksi mennään mun kaverin Dianan kanssa hankkimaan salikortit ensi maanantaina. Kattelin mun vanhoja kuvia, koska tein kaikkeni vältelläkseni mun government läksyjä. Ajattelin laittaa tänne vähän kuvia viime vuoden reissuilta.


LONDON






















































































MERIBEL, FRANCE













































DUBAI










Kipeenä...






























BERLIN, GERMANY












































Mahtavia paikkoja, makoisaa ruokaa ja mieletöntä seuraa. Nää muistot lämmittää näillä kylmillä ilmoilla. Hyvää torstaita kaikille!

Love, Oona

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti