Choir Concert
Tässä vähä kuvia täniltaisesta konsertista. Oon meijän koulun edistyineiden kuorossa. Oon siis ollut musiikkiluokalla kolmosluokasta ysiluokkaan asti ja oon myös harrastanut nuorempana huilun ja pianon soittoa, joten sen takia varmaan pääsin edisyneiden kuoroon. Hahhah jotkut laulut on vähän tylsiä, mutta suurin syy miksi osallistuin oli koska jotkut mun kaverit oli tossa kuorossa. Aktiivisena vaihtarina osallistun kaikkeen!
Love, Oona
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti