Love, Oona
perjantai 25. lokakuuta 2013
Memorial
Meidän koululla järjestettiin eilen muistotilaisuus kaikille niille miehille jotka oli kotoisin Huronista ja jotka on palvellu armeijassa tai kaatu maailman sotien tai sisällissodan aikana. Tilaisuus oli tosi hyvin järjestetty ja myös veteraanit osallistui. Mun host isä on veteraani ja se on palvellut Havajilla pitkään. Hauskaa tässä tilaisuudessa oli se, että koska mä oon kuorossa, mun piti laulaa kansallislaulu ja olin ainut joka ei osannu sanoja... Yritin parhaani mukaa olla nauramatta ittelleni. Tässä kuitenkin pari kuvaa eiliseltä:
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti