lauantai 5. lokakuuta 2013

OCTOBER 05102013

Hyvää lokakuuta rakkaat lukijat!

Syksy on saapunut tähänkin maailman kolkkaan. En malta odottaa että ilmat kylmenee vielä enemmän ja voin alkaa käyttämään mukavia villapaitoja ja kantamaan lämmintä teekuppia kädessä. hihii. Täällä kaikki sujuu edelleen hyvin; koulua ja arkea. Viimeviikko vaan hujahti silmien edessä tai siltä ainakin tuntuu... taas on viikonloppu. Oon ottanut koko viikon aika rennosti koska oon vieläkin toipumassa mun korvatulehduksesta. Tulihan sitä tennistäkin pelattua vähäsen ja mun ihan ekan singelimatsinkin, jonka tottakai voitin! En voi uskoa että tennis loppuu jo ensi viikolla. Aika menee niin nopeasti. Vielä yksi matsi edessä ja sitten se on ohi...

Mietin pitkään mitä alan sitten nyt talvella tekemään ja päädyin että alan vaan käymään salilla. En ole käynyt salilla noin 3 kuukauteen ja se näkyy ja tuntuu. hahhah. Vaihtoehtona mulla oli uintijoukkue, mutta kaikki sanoi ettei se ole enää niin hauskaa, koska niiden valmentaja vaihtui ja tässä lähistöjjä ei ole uimahallia, joten joutuisin ajamaan joka päivä puoli tuntia uimahaliille. No thänks. Mun host sisko aikoo kuitenkin mennä uintijoukkueeseen joten pääsen sitten katsomaan sen kisoja. Keväällä sitten aijon mennä yleisurheilujoukkueeseen juoksemaan matkaa(?). Monet mun kaveritkin aikoo tulla yleisurheiluun joten siitä tulee varmasti hauskaa. 

Tänään olisi ohjemassa annual chili cook off! Oon niin innoissani. Sen jälkeen mennään perhetuttujen juhliin, mutta ennen tätä kaikkea voisin kyllä raahautua lenkille. Sunnuntaina onkin vuorossa YFU:n orientaatio joka kestää kevyet 6h... Onneksi mun sunnuntain pelastaa skypetys sinne Suomeen!  


Syksyistä lokakuuta sinne Suomeen! Love, Oona

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti