Tässä on vähän kuvia tänpäiväisestä reissusta Crocker Parkiin. Crocker Park on iso ulko-ostoskeskus, joka se sijaitsee noin 30 min ajomatkan päässä. Lähdettiin mun host siskon Kelseyn ja saksalaisen vaihtarin Marien kanssa sinne shoppailemaan. Käytiin myös Cheesecake Factoryssä, joka on yksi mun lempi ravintoloista! Oon ollut kerran aikaisemmin Dubaissa Cheesecake Factoryssä ja rakastuin ton ravintolan ruokaan ja palveluun! Tältä reissulta tarttui mukaan myös muutamia muita juttuja kun juustokakkua... Nauttikaa kuvista!
Love, Oona


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti