Rakastan päiviä jolloin mun ei täydy stressata mistään! Tuntuu että oon nukkunu koko päivän läpi... Koulussa katottiin vaan leffaa ja ei oikein tehty mitään. Nyt kun tennis on ohi, pystyin vaan tulemaan kotiin nukkumaan. Nyt pitää kuitenkin lähteä mun konsertin harjotuksiin! Kirjottelen lisää lähiaikoina.
Love, Oona


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti