lauantai 12. lokakuuta 2013

Morning run

Mikä onkaan sen parempaa kun nukkua pitkään lauantaiaamuna ja sitten herättyä lähteä ulos lenkille auringon paisteeseen. Päätin mennä juoksemaan rannalle, koska en ole ennen käynyt siellä. Ihana tapa aloittaa päivä. Nyt kuppi kahvia ja englannin esseen pariin.



































Hyvää viikonloppua kaikille!

Love, Oona

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti