Mikä onkaan sen parempaa kun nukkua pitkään lauantaiaamuna ja sitten herättyä lähteä ulos lenkille auringon paisteeseen. Päätin mennä juoksemaan rannalle, koska en ole ennen käynyt siellä. Ihana tapa aloittaa päivä. Nyt kuppi kahvia ja englannin esseen pariin.
Hyvää viikonloppua kaikille!
Love, Oona


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti