Miksi ei halloween ole näin iso juttu Suomessakin? Täällä näkee paljon hienosti koristeltuja taloja ja kaiverettuja kurpitsoja joka puolella. En itse tykkää paljon pelottavista jutuista, mutta kuitenkin halloween on mun mielestä tosi hauska juhla. Käytiin tänään kaveriporukalla Cedar Pointissa, jossa on parhaillaan menossa HalloWeekends, eli jokapuolella on kummituskäytävia, halloween esityksia ja muita pelottavia juttuja. Päätettiin kuitenkin lähteä aikaisemmin kotiin kattomaan leffoja, koska siellä oli niin kylmä ja alkoi sataa lunta? En ole todellakaan valmistautunut talven tuloon!
PS. anteeksi nää surkea laatuiset kuvat... oon surkea kantamaan mun kameraa mukana
Love, Oona
Kiitos Oona kuulumisista ja kuvat puhuivat hyvin puolestaan. Ai sinne on tullut talvi. Meillä jatkuu lauhat säät. Lehmijärven pihalta poimin pannullisen kanttarelleja viime lauantaina. Lähden Lontooseen ylihuomenna yhden iloisen tädin 100 vuotis päiville. Toivotan sinulle hyvää jatkoa ja kirjoittele taas. M xxx
VastaaPoista